söndag 16 oktober 2011

Strömstad födelsedagsfirande

Hej. Ursäkta om det tog lite lång tid att få ut det här inlägget...
Hade typ skrivit klart allt och sen var allt borta o då var jag inte så sugen på att göra allt igen.

Jag bjöd i alla fall med mig P till quality hotel strömstad.

Jag började med att köpa 2 bakelser av prinsesstårta.
Man måste ju äta tårta när man fyller år. Så ett litet ljus fick plats också. En halv vers ja må han leva hann jag också med. Sen tyckte jag att det lät fördjävligt så jag slutade :)





Äta god tårta i sängen med den bästa :)

Efter det så gick vi ned till spa avdelningen o bubblade runt :) provade olika bastuar (eller hur man kallar som i plural)

Efter spa Så skickade jag ned patrik igen så jag han fixa lite med massage förberedelser.
Tände ljusen 2sek innan patrik kom och släkte dom när han la sig ned :)
(inte alls rädd)


Efter det så hade jag bokat bord i restaurangen. Så himla god mat. Han åt en räkmacka o jag åt nån wok variant. Båda supergoda. Konstig meny kände jag annars men den är ju asien inspererad så...

En perfekt dag avslutades med sverige-holland fotboll. Eftrrsom vi vann så kändes dagen ännu mer perfekt.
Ville inte åka tillbaka...

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Men hallå, när hann ni med det här?? :)
    Kram J.

    SvaraRadera