fredag 28 oktober 2011

sköna FREDAG

Idag är det en slapp söndag. Så himla skönt...
Har inte gjort någonting sen jag kom hem. Jo ätit och kikat på ett avsnitt av greys.
Om en timme börjar Idol. Godisskålen framme...
Nu inväntar jag Patrik som kommer förbi efter han slutat jobba.
Han har jobbat ett sjukt pass idag. 9-20 ska han jobba...

Vad har hänt den här veckan då....
Måndags - Bio med Patrik
Tisdag - Fixade hemma
Onsdag - fikade med kattis, betalade räkningar och hem till patrik sen
Torsdag - Var på Panorama och var med på en norwegian/diners aktivitet. En sjukt kul kväll

På lördag imorn alltså så jag och Patrik bo på hotell. Fixade så vi ska bo på riverton imorn. Ska bli så mysigt. Bara inte göra nåt och så äta hotellfrukost och mysa.
Söndag - fika med Hanna och sen ska nog vi bara njuta av att vi har en söndag ledig utan barn och utan att han jobbar...det händer ju inte så ofta

Känns lite som man börjar sakna men säkert komma ur sin lilla bubbla och börja umgås med vännerna igen...
Det blir ju lite så att man försvinner ett tag. Trodde inte jag skulle bli sån men oj va tiden bara sprungit iväg...

Är sjukt bra med Patrik och fattar inte att man kan vara så tillfreds och lycklig.
Stort GILLA på det.

Ha en härlig söndag mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar