måndag 3 oktober 2011

Måndag igen

God morgon!
söndagen var jätte mysig! Lunchade med therese. Jätte härligt att hon stannade lite.

Sen bar det som sagt av till johanna, michael o adam.

Johanna ammade när vi kom o emelie johannas kompis var också där. Hon var så nyfiken hon med :)

Patrik flöt in bra o jag kan se honom stå o tjöta med michael fler gånger :) vem vet dom kanske kör en golfrunda nångång också :)
Underbart att ha han med. Kändes bara bra när vi kom in i huset. Lite skum känsla när jag visade honom runt... Jag tar ju aldrig med en pojkvän till nån, det är det ju bara andra som gör. Jag kommer ju alltid själv...
Men kändes som sagt hur bra som helst att ha han med.

Sen åkte vi hem o han hade avtackning av en kollega o jag fick lite ensamtid vilket var riktigt bra. Helst så hade man såklart velat ha han där o köra 3 rätters som vi brukar , men det får vi ta en annan gång.

Nu är det ny jobbvecka och han får tjejerna idag.
Ska pallra iväg mig på träning idag.,

Ha en bra dag. Kram!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar