lördag 22 oktober 2011

På väg till jossan och lykke

Nu sitter jag på tåget o ska hälsa på jossan o lykke. Har inte sett gobiten på 2 månader så shit va stor hon kommer vara :)

Får se vad det blir för aktiviteter denna lördag.

Sov över hos P inatt. Barnen var också där. Så premiär när de var med.
Thyra kom in vid 7 och vi försökte somna om men hon var för pigg :)
Men var inga problem när hon kom in o lade sig på morgonen så det var bra.
Igår så var det idol o grannens barn kom också förbi.
Patrik är nog lite rädd att jag ska tycka att det blir för mycket. Men jag är glad att jag har maja o casper. Smidig över gång typ...
Funkar jätte bra fortfarande. Älskar att se honom vara pappa också.

Idag frågade tilda (den äldsta) varför jag reste så mkt hela tiden. Vart lite borlänge, alingsås och falkenberg.
Sen frågade hon ifall vi var tillsammans nu. Så frågade patrik om det var ett bra svar o det var det :) hon sa att det visste jag redan men ville ha ett rakt svar ;)









- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar