måndag 12 mars 2012

Helgen som var

Väldigt skön helg har det varit. Inte gjort mkt och det var det som behövdes.

I lördags gick vi ned till stan och tjejerna cyklade. Fikade och sen körde vi vidare till godis affären för lite lördagsgodis.

När vi kom hem tog vi det lite lugnt och patrik fixade en stek.
Sen var det dags att knäppa massa kort och mys vid bordet.


In action


Mys


Kramkalas


Pusskalas


Låg och läste i sängen så kom minstigen in och lekte lite med min kamera :)

Söndagen var lugn den också. Kilade hem när dom åkte på träning och skulle tvätta.
Under tvättningen så passade jag på att rensa i garderoben där jag bara slängt in grejer på slutet.
Kom typ inte in. Körde även en rensning med kläder som inte passar längre och sånna som jag är tveksam om jag kommer använda...hivade iväg allt sånt.
Ska lägga över allt till uff.


Hittade den här godingen också. Den här har jag inte mage att kasta. Mindies gossehund. Nej den får vara kvar!!!
Sparat den sen vi fick lov att avliva henne.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar