onsdag 21 mars 2012

Vänner

Idag så hängde jag med katrin efter jobbet.
Var så himla länge sen!
Vilken underbar eftermiddag det var. Gjorde inget speciellt men var riktigt mysigt.

Vänner finns kvar fastän man varit lite frånvarande själv ett tag.
Det är en riktigt skön känsla!

Jag trodde inte att jag skulle fastna i en förhållandebubbla den här gången... men när jag träffade patrik så tror jag att man kände lite "ta vara på detta nu, vet ju inte hur länge det är kvar"
Sen har det bara hållt i sig och jag ber så mkt om ursäkt om jag varit en tråkig vän...inte varit min mening..bara blivit så.

Jag ska försöka att vara kvar i min lilla kärleksbubbla och även vara rolig vän igen...hoppas combon kommer funka.

Tack lilla k för den härliga dagen. Det var på tiden :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ja det blev verkligen en super eftermiddag, fick otroligt mycket enerig tillbaka och var pigg när jag kom hem. Underbart att träffa dig igen:)

    SvaraRadera
  2. Vännen!! Jag tycker inte alls att du har varit tråkig!!! Tvärt om så tycker jag att det är underbart att se dig nu, det strålar om dig och det märks att du mår bra. Tidigare kanske du var ute på mycket och ägnade kompisar jättemycket tid, men då såg du inte riktigt lycklig ut. Det var nåt som saknades och nu har du hittat det=)så njut i fulla drag vännen!!! Att gå in i "förhållandebubblan" hör liksom till i början av ett förhållande!

    Bamsekram på dig vännen

    SvaraRadera