fredag 2 mars 2012

Sköna fredag

Idag ska jag inte göra nåt. Tänkte att jag skulle träna men det har vait nåt hela veckan så jag tar det bara lugnt idag.
Packa inför imorn.

Tror jag har glömt att visa hur rummet såg ut på post.











Igår träffade jag monica från amex. Hade himla mysigt! Länge sen vi sågs nu.

Vid 19 så skulle jag möta upp P och ta sällis hem.
Han väntade på bishop arms och jag tog ett glas vin där med honom. Båda kände att vi bara ville ligga i soffan o slappa för en gång skulle så vi tog på oss och började gå hemåt så när vi kom utangör park lane så ville han som driver stället att vi skulle ta en öl så ja nej men det kan vi göra... Då var det ju showen där också så vi satte oss och kilade också. Grymt duktiga.
Cabaret lorensberg. Har ju sett den en gång innan för en herrans massa år sen.

Så en slappkväll i soffan blev det inte. Var hemma i min lägenhet 2130 och tog en snabbdusch o hem till P sen. Men mysig dag var det.









- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar