torsdag 1 mars 2012

Snart dax att träffa lilla emil

Godmorgon. Oj va förvirrad jag var imorse. Först ställde jag klockan sen snozzzzzade länge. När jag väl gick upp så kom jag på att jakob började 8 så jag kröp ned igen
Och väl när jag gick upp kom jag på att det är ju jg som börjar 8. 10 min kvar tills bussen går...men jag hann klä mig, sminka mig och kila ut.
Men hallå är det nån mer som är så förvirrad...haha

I helgen så ska vi upp till linköping och hälsa på linda och sebban och lilla emil.
ÄNTLIGEN ska vi få se honom!
Nu har vi ordnat bil också, efter lite strul igår så har det fixat sig med skjuts för oss alla.
Jag som kanske är dålig på att kommunicera..ska bli jätte skoj verkligen!!!
Alla tjejerna på plats också.
En trip till linköping o sen ska vi bo på hotell. Får se villet det blir...
Elite eller quality.

Fy va trött jag är...
Kraaaam



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar