måndag 5 mars 2012

Linköping

Kom fram till linda o seb efter några felkörningar haha.

Vi började med en jättemysig promenad :)
Sen var det lunchfix.


Någon hade lagt våran pipgris sen johannas bröllop på fanny och hon låg prickstilla ett bra tag..


Adam ville såklart hälsa på Emil också. Han var verkligen intressant..emil brydde sig inte så mycket om sin nya kompis :)


Sen vart det varm chocklad ute.
Mysigt var det!


Linda o sebs hus.

Vid halv 7 så åkte michael, johanna, adam o kristin hemåt.
Jag o patrik stannade och åt middag. Åkte från linda vid 1945 kanske till hotellet. Jg hade en härlig huvudvärk och båda var jätte trötta och lille emil ville nog ha lite lugn o ro också.





Sötisen!

Tack så jätte mycket till mina tjejer o killarna. Underbart att ses allihopa.



Jag o P på hotellrummet. Kikade på melodifestivaöen o drack lite vin/öl och spmnade gott till filmen efter.

Dagen efter valnade jag 7 och trodde att vasaloppet hade börjat men somnade om till 730 och samma sak igen..patrik vaknade till i några sekunder och jag sa direkt "är det ok att sätta på vasaloppet" så ingen sovmorgon för oss.





Frukost. Var gott o det fanns gustavskorv på bordet också så då är ju det klart att patrik måste prova!


Kort på rummet och patrik som ligger som en säl i rummet








Gammaö nyckel till rrummet :)


Vasaloppstittandet fortsatte i bilen på svt-play...
Här hade aukland dragit i från. Själv hejade jag på thynell för stt är från falun eller nåt och även beink för jag tyckte han var så go förra året när han skulle göra sin seger intervju, men var så rörd över segern att de fick snällt vänta :)


Vi gjorde minsta möjliga på eftermiddagen/kvällen..både jag o patrik kände oss lite halvkassa.
Gott med räkor på kvällen

Underbar helg måste jag säga även om det intr blev sovmorgon någon av dagarna

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar