tisdag 16 mars 2010

kille...

Hej,
Min mormor tyckte att jag borde uppdatera den här sidan lite.
Jo det är ju så att jag har träffat en kille som heter Andrée. Vi har träffas i 5 veckor nu.
Man vågar inte tro för mycket ifall det skulle skita sig...
Det känns bra så det får vi väl hoppas att det inte ska göra =)

Vi får lämna det ämnet ett tag tills man känner sig säker och att man har en pojkvän =) men nu vet ni vad jag har haft för mig.

Mycket på jobbet också.
Jag ska byta grupp i några månader. Kommer bli jätte kul. Det är en stor ny kund som vi har fått och det ska bli lite kul att sitta med en kund en stund, sen har jag ju kvar min grupp att komma tillbaka till efter detta.

Idag har jag hållt utbildning i köer och hur vi ska jobba på kontoret. Det tar ca 15 minuter till 20 minuter och har väl klarat av 12 pers eller nåt sånt idag..så lite trött måste jag säga.
Efter jobbet var det träning med Helen på jobbet.

Vädret är ju så underbart också så det blir nog fint det här. Känner vårkänslorna komma!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar