måndag 8 mars 2010

nackspärr...=(

Hej,
Nu är det dags igen...nackspärr eller vad det är för nåt.
Känns som elektriska stötar som far igenom nacken när jag ska försöka röra mig...
Känner mig som en invalid...eller nåt.

Nu har jag bokat in flyg hem i eftermiddag istället. Kände inte att jag skulle fixa 6,5 timme på tåg och ev förseningar i den skick min nacke är nu.

Har fått en tid till Ryggakuten i Borlänge. Har varit där en gång innan och dom är sjukt bra där. Ny var det nån ny kille så vi får se vad jag tycker om han.
Känner mig lite små nere nu. Varför igen lixom!!! Jag skulle bara vända mig om i sängen i morse...så var det kört. Men hoppas på att bli bättre snart...


Så skönt att ta flyget hem så jag slipper sitta och dundra på ett tåg.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar