fredag 5 mars 2010

På tåget mot Borlänge

Jajamen då är man på tåget igen...
Försenat igen =) men bara typ 25 minuter eller nåt sånt.
Tänkte att jag skulle flyga, men eftersom tåget var på tid ut från Göteborg trodde jag att det var lugnt. Nu håller jag tummarna för att jag ska hinna med anslutningen från Katrineholm.


Sitter rätt gott i alla fall och det är underbart väder ute. Riktigt vinter landskap. Såååå fint.
Nu ska det bli underbart att träffa min underbara familj! Gosa med Casper och syrran idag och imorn är det Majas tur!
Ska till mamma och pappas husvagn och grilla lite korv imorn och åka lite pulka i smednäset. Ska bli kul att åka dit på vintern och se hur det är. MYSIGT!
Sen på lördag så har jag bestämt med Therese och vi ska hitta på något. Ska bli jätte skoj.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar