måndag 29 mars 2010

Singel...

Jag och Andrée har bestämt att inte ses mer.
Vi var kanske inte tillsammans eller jag vet inte vad vi var.
Det kändes jätte bra i början, men sen la sig allting. Inge av oss var kära helt enkelt.
Det är jätte mysigt att ses och han är en urgo härlig kille, men blir man inte kär så blir man inte kär helt enkelt.
Jag mår inte alls dåligt över detta. Klart det är tråkigt och jag hade väl kunnat se mig med honom, men han var och är inte rätt helt enkelt.
Trist, men det finns någon annan där för mig!

Nu till helgen blir det väl att jag kommer sakna honom lite säkert. Det är par och jag som vanligt.
Vi ska till Linda och hälsa på och se hur hon har det och sen ska vi passa på att fira kristin också som fyller 30. Nu är det bara Johanna kvar.
Undra om hon är gravid när hon fyller 30...haha

Kramar till alla

1 kommentar:

  1. det blev lite galet. :)
    så jag börjar om....

    För det första var bocken vid reaktion: kul, kanske inte så genomtänkt. Menar inte alls att det är kul att det inte blev nåt med A. Däremot var det ql det om mig och barn på 30-årsdagen. :)

    Man ska aldrig säga aldrig men det är inget jag/vi har planer på idag. haha

    SvaraRadera