lördag 20 mars 2010

Scandic fest

Underbart rolig kväll vi hade igår.
Kommer mer kort sen. Jag ska bara vänta på att Pat kommer hem så ska jag få dom sen igår. Jag har ett par i min kamera med, men håll ut =)
Var fantastiskt roligt hela kvällen och så välordnat och sen så vann jag också. När jag skulle krama om han som skulle dela ut priset så tyligen gick vi åt samma håll när vi skulle kramas så det vart typ som en puss...det är bara mig det händer sånna grejer. Lite pinsamt och det vart inte mindre pinsamt när han sa åh se där fick man en puss också =/ men jag bjuder på det.

Jag vet inte vad jag vann för jag lyssnade ju inte så noga. Såg bara att dom drog någon och så var det moi! Skulle komma presentkort hem.
Men övernattning i ett av deras fina rum och sen var det nån som sa mat också men det visar sig =)

Patricia och jag tog lite kort på toa...som vanligt

Tok kort också..men detta är bara ett av alla...dom som stod i kö utanför toan undrade nog varför det tog sån tid...haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar