torsdag 18 mars 2010

Träning och träningsvärk

Idag har jag tränat. Har nog inte svettats så mycket som jag gjorde idag på länge.
Älskar att svettas när jag tränar för då känns det som det gör någon nytta.
Idag var det MRL. Mage, rumpa, lår och det är exakt vad det var.
Jag kommer ha träningsvärk imorn kan jag säga!

Jag tränar nu med en som heter Helen på jobbet och hon går dit och är hård vilket är bra ;)

Är skit kul att kommit igång igen efter 3 veckors bortavaro igen...

Håller på att utbilda lite kollegor också i hur man jobbar med köer. Vissa är mindre glada för vad som kommer hända men det är bara att hålla humöret uppe och försöka förklara på bästa sätt.

Nu blir det snart ugnstekt falukorv och paketmos =)

När jag var liten så fanns det potatismos och paketmos. Haha jag tyckte inte om paketmos, men nu tycker det är helt ok. Tur att man växer upp.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar