onsdag 22 juni 2011

Besök

Hej alla!
Vaknade med ett stort leende imorse. Tänkte på Jossan, Stefan och lilla Lykke. Nu är dom en familj på riktigt.
Ringde Jossan på dan men inget svar av förklarliga själ kanske :)
Men är ju så nyfiken på det lilla livet.

När jag kom till jobbet så av någon anledning kom Camilla på att hon hade massa läppglans i väskan och då kollade jag hur många jag hade och vi hade lika många. Jepp 4 var. Lite sjukt och inte helt normalt med 4 läppglans i väskan.


Efter jobbet mötte jag upp min kristin!! Var så underbart att sitta och snacka, det är som vi nyss sågs och hon bodde här. Älskar att ha henne här!!!!
Vi åt som vanligt lite gottigt. Choklad mousse med krisp :)
Den rose med fanta


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar