lördag 4 juni 2011

Underbar dag

I vanlig ordning så vaknade jag av att barnen kom in vid 0600. Kändes dock som klockan var mer eftersom det är så ljust ute.
Bara att ligga och mysa lite och sen upp till soffan.

Innan frukost tig jag och syrran en Powerwalk på drygt en timme.
Så himla skönt! Man kom igång och det var varmt ut trots att det blåste.

När vi kom tillbaka så vart det frukost ute


Vincent och casper kikar på hästarna. Kändes så idylliskt så jag fick lov att ta ett kort


Syrran med frukosten

Sen var det dags för krocket:) ingen aning hur det stavas med skit samma alla vet vad det är för nåt :)


Casper tyckte att det var hans tur hela tiden, så jag spelade en gång så fick syrran köra nästa haha



Sen var vattenspridaren igång. Svin kallt lä det ha varit :)
Nu var det Arvid, Maja och casper











Jag och syrran smilade upp oss :)








Sen ut till smednäset. Maten stod klar när jag kom... Perfekt
Synd bara att solen gått i moln


Vilopaus efter maten så klart.


Pappa ligger ute och snarkar och jag läser bok ute i tältet med ett glas vin och mamma ligger inne och sover. Det är avkoppling det :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar