onsdag 1 juni 2011

Härliga vänner

Idag var det hur mkt som helst att göra på eftermiddagen. Mailen bara trillade in och när klockan var 18 och jag skulle slutat för en timme sen kom jag på att jag inte ens rest mig för att gå på toa efter lunchen... Intressant läsning... Nja

En månad kvar till peace and live. Kommer bli helt underbart kul!
Hoppas på massa häng på filt utanför i ett fint väder med underbara vänner.
Biljetterna är redan slut och tur dom attan att vi köpte biljett i slutet av förra veckan :)

Idag så när jag kom hem satt jag och snackade med mina vänner. Underbar energi man kan få av att sitta och tjöts lite. Lite gamla minnen så är man igång.

Sen känns det så himla bra på jobbet. Min underbara kollega camilla och jag kommer så jäkla bra överrens. Hon sitter bredvid mig och humorn är alltid låg och vi får nästan minst ett skratt anfall varje dag. Underbart. Hon ska med på midsommar så det ska bli jätte skoj.

Igår planerade jag och Johanna löser midsommar och det kommer bli en härlig kväll med en hel del skratt kan jag tänka mig :)

Nu blir det art läsa lite bok tull ögonen går i kors och sen kudden hihi

Pussar och kramar till alla Goa vänner,familj och ni andra som läser.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar