fredag 3 juni 2011

Grand canyon och sista kvällen

Jag och Patricia ska snart lyfta i vår helicopter wiii!!!


Vår unga men härliga pilot


Redo for take off

När vi lyfte så fick jag lite små ont i magen :) jag tog tag i handtaget och höll i för brinnande livet. Helicopter är lite jobbigt att lyfta med om man är höjdrädd. Kommer ihåg att jag tänkte att 'det här ska nog inte mamma göra' :)
När vi flugit i drygt 5 min tänkte jag oj hur ska jag kunna släppa och börja knäppa kort haha
Men efter en stund gick det utmärkt och då var det bara hur mysigt som helst:)


Patricia över Grand canyon



Jag


Bilderna gör sig inte så bra för att det var lite molnigt och så där men men. Grym upplevelse














På marken igen :) lyckliga, men vill åka mer heli :)


Kan verkligen rekomendera detta!!! Se det från ovan är helt enkelt grymt. Får en helhetsbild av det på nåt sätt. Konstig känsla att se och fatta att man var där.
Vill tillbaka

Efter vi kom hem drog vi ned till poolen och sär mötte vi en gubbe som Patricia babblade en del med. Jobbat som bodyguard, lösa mord i Washington tror jag det var och gjorde han en bakrundskoll på alla poliser som skulle anställas. Var riktigt rolig och han åkte alltid ned till vegas minst 2 gånger om året och spelade. Hittills så hade han gjort slut på 7000 dollar...
Han bjöd oss på middag på kvällen. Låter kanske lite konstigt men vi såg det som en kul grej som bara skulle hända i vegas. Vi var 2 och skulle äta på vårt hotell.
Var helt harmlöst. Roliga historier pratade vi om medans vi åt och sen visade han oss runt hur man spelade på alla olika spel. Var skit roligt att se och lärde oss typ hur man skulle tänka och så vidare.
Har ingen bild på honom men rolig var han och riktiga hemska mordhostorier fick vi höra.


Här är vi på väg till vårt rum och ska packa det sista innan vi slocknade. Det hon håller i handen är sånna porrkort som de delar ut i varje gathörn. Några hade kastat dom på golvet i korridoren så Patricia var snäll och tog upp dom:)


Last night in vegas...
ville verkligen inte därifrån. Lilla låtsas världen. The strip. Alla galna människor. Alla gigantiska hotell komplex och allt. Ja vi var mer än nöjda med vår trip


Patricia ligger och pillar med telen i stooora sängen


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar