fredag 3 juni 2011

Vegas forts...

Dags för en ordentlig vegas buffé. På söndagen så hade de en champange brunch. Var hur mjt mat som helst och jag gick igång och tog lite grejer som man gör på en htl frukost :) tyckte inte att jag ändå åt så mkt.


Gick igång på juice också...Sen...


Var det dags för efterrätt :) och...


Maria kom i matkoma... Var så mätt innan jag skulle börja med efterrätterna att jag trodde att jag skulle spricka. Det var inte ens kul! Minspelet kanske säger lite hur jag mådde :)


Hur satan skulle jag få in en tugga efterrätt haha
Om det är buffé för 27 dollar då får man ju lov att äta :)


Tog typ 1 pytte tugga av dessa och så ville jag bara ut därifrån :)

Studio 54 som vi gick på kvällen innan. Var helt galet där inne. Var som att vi var på en porrklubb fast folk hade kläder på sig. Folk stod och gned sig mot varann och folk hade kortare kjolar än vad som skulle vara tillåtet :)
Jag är inte direkt pryd, men Patricia tittade på mig och skrattade :) till och med jag vart generead.



Ett spel bord. Detta var ingen vanlig syn att ett bord var tomt :)


Lite kort längre upp på the strip


Vi tog en tur till fontana de trevi också när vi ändå var på promenad :)
Vi var inne i the venician också men hade tydligen inga kort därifrån... Vet inte vad som hände där för de är inte kvar... Får nog lägga in kort på gondolerna och på hotellet när jag får korten från Patricia


The strip igen


Ceasars palace... Giganten


Samma igen


Bellagio. Tog aldrig kort på hotellet samtidigt som vargs spelet var igång dock... Hoppas på patricias kort igen :)


Paris :)


Här skymtar vi vårt hotell. Till höger i bild har vi fin shopping centret med cucci och prada bl.a.


Denna är trevlig. Här kunde man ära grillen hela dagarna :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar