lördag 11 juni 2011

Färdig spelad...


Trött i kroppen.
Vi hade ingen avbytare idag så jag fick spela 2x45 min idag..ojoj det var inte dåligt.
Sen fick jag skavsår i mitten på första...mycket bra tajming eftersom vi inte hade några avbytare =) bara att spela på tills halvleken var över. Sen tejpade jag bara och körde inte compeed så kändes det lite bättre iaf.
Vi förlorade med 3 - 0 och det vara samma sak som innan...vi är verkligen med i matchen och står emot väldigt bra och har chanser, men vi får inte in den...
Lite störande, men det känns mycket bra med laget. Vi börjar känna varann lite och då blir det lättare att spela också.
Nästa match på torsdag så det är bara att köra på!

Ikväll blir det nog minsta möjliga. Ska köpa lite mat och sen ska jag kika på nån film kanske.
Tack och hej från mig =)

1 kommentar: