fredag 12 februari 2010

Älskar vänliga människor

Jag har haft ett ärende med flygbolaget TAP.
Snöstorm i München och kunden hade blivit flyttad att åka via Frankfurt istället och någon hade glömt att spärrat hans hemresa så den vart avbokad...
Så kunden hade inte någon hemresa imorgon. Riktigt illa.
Ingen kunde hjälpa mig, eller 5 samtal senare så hade jag klart att det var ok att åka påp flygen jag bokat in igen...Men så lätt var det inte...
Jag skulle trycka ut flygbiljetten idag och nej. Ringde runt igen och sen till Tap igen.
Sedan kom räddningen.
Margareta på Tap agentservice. Underbar människa. Visst hon gjorde bara sitt jobb, men hon kunde också bara ha suttit där och säga att det inte fungerade, men hon tog kontakt med Lissabon osv för att kunna hjälpa till. Så nu är allt löst och biljetten är ute och jag kan sova gott i helgen.

Så hatten av för Margareta!
:D

1 kommentar: