onsdag 17 februari 2010

svullna ögon och quiz ikväll

Vet inte om det syns på den här bilden, men har inte dom finaste ögonen idag...
Vaknade upp imorse och ögonen var uppsvullna både uppe och nere. Snyggt.
Jag och Patricia ska på quiz ikväll...får ta med mig smink till jobbet idag så jag kan försöka sminka bort detta.
ID help me =) Ser ut som jag inte sovit på väldigt länge.
Nja nu måste jag försöka sminka mig lite så ska jag ta mig till jobbet.
Skulle lägga över bilder sen i helgen, men hittade inte dom när jag skulle lägga över dom till datorn :( får se om jag gör ett nytt försök ikväll efter quiz.
Kram

2 kommentarer:

  1. Men jösses gumman, hur ser du ut? Vad har hänt? Allergi tro?

    Hoppas du har ql med Pat på quizen iaf. :)

    Kram J.

    SvaraRadera
  2. Jepp allergi kanske. Jag vet inte. Vaknade uppsvullen...stackars mig :) men nu är det bättre.

    SvaraRadera