onsdag 3 februari 2010

Tokyo 13-17 April

Då var det dags igen. Resa planerad!
Jag kommer få åka till Tokyo den 13-17 April.
Det är inte nåt ställe som jag har tänkt att jag skulle åka till...alltså betala själv, men detta är ju helt perfekt.
Har inte nån koll på stan alls. Ingen aning om vad man ska se eller nåt, därför kan det vara bra och åka på lite studieresa dit.
Jag hoppas på business någon väg eftersom jag aldrig flugit det.
Ja vi får se hur programmet ser ut. Brukar vara ganska fullspäckat.
Tittade flygtiderna idag och det var jrätt bra tider. Inte för tidigt på tisdagen och sen kommer man hem på kvällen på lördagen och då är det lättare att komma tillbaka i normaltid igen:)
Jobbigt med 4 timmar på kastrup bara...menmen
Hittade lite kort från Tokyo. Enjoy.


Här kommer jag känna mig hemma. Some times square i NYC

ja vad kan detta vara


Ser ut som en leksaksbilbana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar