tisdag 9 februari 2010

Mkt mkt mkt

Mkt mkt mkt kan man säga.
Vad har jag gjort i veckan...inte så mkt.
Jag har jobbat, fikat med patricia och idag har jag tänat med Helen.
Duktiga vi är som kommit igång med träningen!!

Skönt att ha kommit igång. Var verkligen inte sugen på att träna men så himla skönt när man var där.
Passet var inte mitt typ av pass. Vi var på spinning, men jag vill att nån har ett färdigt pass så man vet när man ska sitta och när man ska stå och i vilken position man ska stå, men så var inte riktigt fallet. Du skulle känna din puls typ och öka och minska och allt möjligt och stå när du ville stå och sitta när du ville sitta...nej inte mitt pass men skönt!

nej nu blir det att slappa sista halvtimmen innan sängen...säkert att jag kommer i säng till 22 men kan ju försöka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar