fredag 19 februari 2010

Trök tåg...trött på sj

Surt surt surt surt.
Ja det är väl inte så konstigt att jag sitter på ett tåg som är försenat. Aldrig är det försenat typ 20 minuter, nej när jag åker tåg så är det försenat 2 timmar minst. Lika idag.
Började med en 20 minuter försening och nu är vi uppe i 2 timmar. Skulle ha tagit flyget...
Segt segt segt segt.
Tur att jag köpte internet för hela resan i alla fall så jag har något att pyssla med ett tag.
Nu är det bara en timme kvar, men jag är glad att det inte är Borlänge jag ska till idag för då hade jag varit framme kl 3 inatt eller nåt.haha

Massa folk på tåget.

Uttråkad Maria knäpper kort så snabbt så att ingen skulle se...men det verkar som han i bakrunden såg mig...haha

2 kommentarer:

  1. Japp, jag såg dig! :-)

    /Han i bakgrunden

    SvaraRadera
  2. Haha! Det var trevligt att nån uppmärksammar en uttråkad människa på tåget =)

    SvaraRadera