måndag 1 februari 2010

Mamma har fått jobb

Mamma har fått jobb!
Hon har ju ett jobb nu med, men nu har hon äntligen fått jobb på mottagning istället för att jobba på avdelningar.
Det är ett tungt jobb hon har nu och det är svårt med tanke på hennes höfter. Men hon biter ihop min mamma även om det är dubbelt så jobbigt säkert.
Jag har nog inte fått den delen av min mamma. Känns som jag gnäller för lite ont i huvudet.
Som jag har nu : )

Hon kommer i alla fall vara på Öron och Hals? Tror jag att det var. Näsan kanske var med också.. : )
Kommer inte ihåg riktigt exakt vad det var men halsen är jag säker på var med.
Hon skulle göra massa grejer och hon passar verkligen som handen i handsken för det här jobbet. Alltid glad och tillmötesgående... Det har jag nog fått från mamma ; ) och pappa.

Ville bara säga ett stort GRATTIS!!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar