lördag 13 februari 2010

Falkenberg och Styrdans

Ja då var man här igen.
Känns som det var längesen man var här nu.
Men så underbart! Älskar att vara här. Som mitt 3e hem eller nåt.
Så mysigt varje gång jag kommer hit så står Jossan och väntar och så bubblar vi hela vägen till henne och sitter och tokskrattar. Så jäkla kul har vi jämt.

Igår så körde vi en afterwork. Vi var 6 pers. Det var Lisa, Kamilla, carro, Jossan x2 och jag.
Hade jätte kul. Har bara träffat jossan och carro en gång innan men dom är också lika sköna som min Jossans andra kompisar. Så lätta och sköna människor.

Vi vaknade idag vi 8 och så låg vi och babblade i sängen i 2,5 timme innan vi gick upp och åt frukost...alltid samma visa. Kan lixom inte sluta prata så det tar alltid sån tid. Lika är det när vi ska göra iordning oss om vi ska ut. Vi är alltid sena, oavsett när vi börjar göra iordning oss. Vi tycker vi har bra med tid, men alltid blir det stressande och aldrig klara när folk kommer!

Ikväll så blir det hem till jossans föräldrar...(som alltid när jag är här)och så ska vi ha en liten förfest med lite folk där och sen blir det över till Grand för lite styrdans med Jossans kille Stefans dansband Sannex.
Jag som är värdelös på att dansa kommer ju ha lite ångest när nån bjuder upp, men jag får väl dansa med Jossans pappa hela kvällen..haha
Ska bli så kul att träffa alla idag.
Happy happy är jag idag.

Nu blir det ned till stan och handla lite inför ikväll och sen ska vi förbi jossans bror Igge och kika på hans nya lägenhet. Vi ska fixa lite snacks inför ikväll och sen ska vi försöka bli klara i tid =)

Ha en underbar dag. Hörde från syrran att det är -18 grader. Skönt

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar