torsdag 18 februari 2010

Utbildning och trötthet

Så trött....
Har sovit jätte bra inatt och som en sten. Vaknade vid kl 4 och kom på att jag glömt ställa klockan. Inte första gånen jag gjort det, men kommer alltid på att jag glömt det av nån anledning så än så länge har jag inte sovit över.

Nu vart det klart med en side by side utbildning som jag ska ha.
Jag ska ha en kurs där man sitter bredvid säljaren och ska gå igenom med varje kollega hur vi ska jobba med vårt kö system för alla i norden ska jobba lika. Vi jobbar mycket över gränserna i grupperna och det ska nu styras upp så att alla gör lika. Vi får se hur det kommer gå, men det kommer bli jätte intressant att ha denna och lite svårt också att försöka styra med hela handen.
Hoppas det går bra iaf.

Idag ska jag inte göra mycket.
Ska tvätta och slappa :) och packa till imorn.
Ska till Stockholm i helgen och hälsa på Kristin.

Känner att det varit lite mycket nu på slutet så jag känner att jag måste börja styra upp så att jag inte har varenda dag planerad.
Just nu är det väldigt mycket helger planerade...äh det löser sig.

Bilderna som jag tagit med min kamera i helgen har försvunnit. Vet i katten, men jag vet att min telefon gjorde så en annan gång med. Fanns där för några dagar sen. Så inga kort sen i helgen.
Jossan du får väl skicka kortet på dig och stefan så jag får lägga ut det iaf. =)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar