måndag 15 november 2010

19 dagar kvar

19 dagar kvar på amex.
Känns lite konstigt att säga så. Det känns ju fortfarande som att jag ska fortsätta här.
Förrutom att jag inte kommer in i dokument längre och så.
Men ska bli fantastiskt roligt att börja på VIA travel.
Känns otroligt spännande och det ska bli kul att se hur man kommer att vara på det nya stället och vilken roll man kommer få där.
Här är jag ju glada Maria och rätt duktig, men där kanske det inte blir det samma.
Ingen aning. Kanske blir sura Maria =)
Kanske inte haha.
Är inne i en skön period nu i mitt liv känner jag.
Jag kan gå runt på stan och småflina nästan. Känner ett konstigt lugn i kroppen.
Jag har börjat träna...inte för att jag har fått er energi menmen är ju bra i alla fall. Är så himla kul och jag har inte kört 5 dgar i veckan som man helst skulle vilja. Har försökt att hitta någon rutin istället.
Igår tränade jag dans step och det är så urkul och tiden går så fort. Känns inte som man är där 1 hel timma lixom.
Sen trivs jag väldigt bra hemma. Nu när det är lite vitare och fräschare =)
Får se vad som blir vitt nästa gång...haha
Jag har lite planer...får se om jag börjar på det i veckan kanske...
Visst vill jag träffa någon där det pirrar lite extra, men just nu så är det lugnt och skönt vilket är skönt det med. Får ta nya tag 2011...är det mitt år då jag kommer träffa någon.
Nu är det fasiken min tur haha.

2 kommentarer:

  1. 2011 är verkligen DITT år vännen!
    Klart du ska finna kärleken : )
    KRAM Jossan

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också att det ska vara ditt år 2011!
    Är lite nyfiken på vad som blivit mer vitt? Kan det vara bordet? tv bänken? Du måste slänga upp lite bilder så jag får se :)

    Pussar och kramar / K

    SvaraRadera