torsdag 4 november 2010

Fina K har kommit hem

Åh läste precis på min väns blogg att hon har kommit hem nu.
Hem är ju i närheten av mig.
Saknar henne jätte mycket. Hon bor ju i Sthlm och det är på tok för långt bort för mig!
Sen kanske man inte hade setts så ofta om hon bott hemma här ändå men det hade varit lättare.
Men vi ska nog ses nästa vecka.
Ska bli så härligt.
Nu ska jag diska och sen ska jag packa till Falkenberg.
Ska dit i helgen och hälsa på Bästaste Jossan.
Kommer bli så fantastiskt kul!
Vi ska på en dansgala där.
Det kommer vara en hel del människor där och sen får man se till att ta en svängom med Christer =) Jossans pappa alltså.
Ska bli kul att hälsa på dom och resten av familjen Johansson.
Underbar familj det där.
Världens näst bästa... ;-)
Puss och kram

1 kommentar:

  1. Vi ska ha en super rolig helg vännen!!
    Står på perrongen kl 18.40 i morgon : )
    PUSS

    SvaraRadera