tisdag 16 november 2010

Borttappade nycklar ...

Hej,
Igår så var det en härlig dag...eller inte.
Dagen slutade med att jag skulle leta hotell i ett fullt hannover imorgon och sen hotel i Hamburg istället.
Pust och stön...Satt 1,5 timme tror jag allt som allt =)
När jag kom hem så skulle jag ned i tvättstugan och titta om det var någon som tvättade...och gick upp UTAN nycklarna. De satt i dörren till tvättstugan.
Ännu mer pust och stön...helvete tänke jag...får väl börja ringa på hos grannarn tänkte jag...dom känner ju typ inte igen mig heller eftersom jag aldrig ser dom. Precis i samma sekund så kommer 2 grannar till mig och öppnar snällt...tror du att jag kände mig dum...JAJAMENSAN =)
Sen var det lugnt på kvällen. Funkade bra
Pratade med Patricia som körde en övernattning i London innan hon ska ta flyget till Australen.
Nu sitter hon på planet....i massa timmar
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar