onsdag 24 november 2010

barnvakt

Hejhej
Jag är barnvakt åt min vän Annas lille Ville. Har är 6 månader och har skött sig exemplariskt..förrutom när han var riktigt trött...då var han lite kinkig =) men somnade gott med vällingen. Gud vilken mysig liten kille! Känner väl att man saknar barn just nu. I alla fall när han sover =) Det skulle vara så mysigt, men först skulle jag vilja träffa någon och sen vara med han ett tag innan. Men blir ju inte yngre så det kanske kommer gå snabbt...
Undrar om den tiden kommer komma...
Jag har sagt till mig själv att när jag är 38 och om jag inte har nåt fast förhållande så ska jag åka till Danmark och insiminera mig...hur det nu stavas.
Hellre ensam mamma än ingen mamma alls...nu kanske jag inte heller kan få barn...menmen
En tanke jag har.

Nu blir det snart bonde söker fru=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar