tisdag 16 november 2010

Blandade kort

Det är så skönt att komma hem och sätta sig i soffan och nästa känna att man har tråkigt.
Jag behöver verkligen sånna dagar. Vet inte varför men det är väl då jag tar igen mig antar jag.
Sitter här med tända ljus och bara slappar under en filt.
Hittade lite andra kort i mobilen sen helgen=)
Jag i soffan

Patricia i soffan

Jag halvdansar i soffan =)
Igår så tvättade jag.
Satte på mig lite myskläder och antagligen tänkte tillbaka till sommaren med tanke på kjolen haha
Hade mat med mig idag...kors i taket !!!
Tog en promenad efter jag ätit klart i det finfina vädret.
Gick ned till operan och titta va fint =)
Ja jag älskar Göteborg.
Var så fridfullt, fint och kallt ;-)
Nu ska jag ta reda på lite kläder sen tvättningen igår.
De som inte hann torka riktigt. Sen blir det en tidig kväll tror jag...alltså typ 2230 =))






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar