söndag 21 november 2010

Kort sen helgen

Fredag tog jag och Linda det lugnt.
Linda hade köpt ett par stövlar till mig i present.
SÅÅÅÅ fina och jag blev sååå glad!

Det snöade på kvällen och på morgonen så var det så här fint.

Älskar snö!!!
Jag och Linda körde ett kort =)


Poseidon har fått lite ont i vaden verkar det som =)

Kvällen började med middag på Meze. Ur gott och jag käkade lammracks. Verkligen supergott.
Var så kul och sitta och snacka och bara ha det gott.
Sen efter det tog vi oss till Hard rock innan de började ta inträde =) så vi kunde sitta där och prata utan att det var massa hög musik som skrålade...jo senare så var det skyhög musik, men vi hade underbara diskussioner och en kväll som jag sa att skulle ta slut tidigt...tog slut kl 0200 typ.
Jag trodde vi skulle leee. men nej tydligen inte

Här gör vi roligare miner =)
På vägen hem så stannade vi och gjorde skrajminer. Tydligen lyckades vi jätte bra.


Tack tjejer för underbar lördag.
Tack så mycket Linda för att du kom ned till mig och umgicks.
Vi gör det alldeles för sällan men gud så mysigt det var.
Puss och kram

2 kommentarer:

  1. haha fantastiska kort!! Så roligt. Jag hade velat vara med..Så kul att se linda med!

    Puss och kram på er alla tre :)

    SvaraRadera
  2. haha maria du ser ju mer rädd ut än farlig :)

    SvaraRadera