tisdag 2 november 2010

Ingen bra höst...

Det har inte varit någon bra höst för vår familj.
Först Maja, sen nu Lasse.
Får se om han överlever detta...ser lite mörkt ut just nu.
Så konstigt...
Lasse är ju så nära familj och han har varit sjuk, men det är svårt att fatta att han kanske snart är borta.
Det är inte så att jag mår dåligt...än men det är lite tankar som far i huvudet.
Tycker vår familj fått vår dos av oro nu i höst.
Jag har kommit igång och tränat äntligen efter jag varit försyld.
Tar alltid tid för mig att hitta motivationen igen.
Sen är det ju så att när jag tränat en gång är det svårt att hålla mig borta första veckan.
Tränar gladeligen 5 dagar första veckan men sen dör det ut haha
Men ska försöka hålla i detta nu...så säger jag varje gång också =)
Jag tränade i lördags, igår och idag.
Imorn blir det lugnt så får vi se om det blir torsdag.
Nu är jag tröttast så nu blir det sängen.
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar