tisdag 13 december 2011

1 år

Idag har jag varit 1 år på VIA travel. Året har gått sjukt fort...

För ett år sen hade man lite panik att inte allt var som på amex! Kontroll freaket maria fick lugnt lägga den åt sidan en sväng. Var jobbigt att inte kunna allt, hade ingen koll på nåt och ville bara att Esab skulle börja så man kunde nåt. Saknade mina gamla kunder o mina goa vänner.

Precis vid den här tiden så stapplade en "smått" nervös maria in på Via travel.
Vad hon inte visste var att detta skulle bli ett av hennes bästa val!

Ett år senare så jag fått flera fruktansvärt goa vänner! Inte bara kollegor.
Kontroll freaket är fortfarande kvar men inte i samma tappning som innan.
Älskar mitt "nya" jobb!

Kan fortfarande sakna amex ibland...
Kan sakna min plats. Min gröna plats :) mitt skrivbord och den ordning jag hade där.
Jag saknar de goda vänner jag fortfarande har kvar där.
Skönt att vara kvar i samma bransch så man stöter på sina gamla kollegor också.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar