lördag 17 december 2011

Inlägg som jag gjorde 31 dec 2010...lite kul att se vad som hänt på ett år

Sista dagen på 2010


Hej alla!

Hur är det så här sista dagen på året.

2010 om man summerar det hur har det varit???

Jo kärleksmässigt - inget att hänga i julgranen

Jobbmässigt - riktigt bra. Var duktig på mitt förra jobb och har börjat på ett nytt jobb som jag tror kommer bli toppen. Känns riktigt bra än så länge.

Familjen - inget bra år. Maja var riktigt sjuk och Lasse har dött.

Vad förväntar jag mig av 2011 då?

Jag vill fanemej hitta en kärlek. Efter allt detta sökande så tycker jag faktiskt att det är min tur.

Jag tror inte att jag är så svår...men blir inte kär så ofta...

Det är väl bättre att vänta på den som är rätt istället för att ta nån som inte är rätt bara för att ha nån.

Men jag är rejält trött på att vara ensam. Ser mig inte ens bli tillsammans med nån och skaffa ett liv tillsammans eller bo med nån. Känns som det är för långt borta så det inte ens är greppbart.

Jobbet - att det blir lika bra eller bättre än på Amex.

Familjen - att alla får hålla sig friska.

Vänner - Längtar efter en liten knodd som ligger i en väns mage. Nämner inte några namn för jag vet inte om hon vill att jag ska gå ut med det...(Kan det vara Jossan jag syftade på här kanske...)

Sen tycker jag att någon mer av mina vänner kan bli gravid =) här syftade jag nog på Johanna och Linda tror jag...

Att mina singel vänner hittar någon.

Jag hoppas verkligen på ett bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar