torsdag 29 december 2011

Blåsigt värre

Shit va det blåser i träna ida :)
Blåser skit mkt och vad gör det då...jo det regnat på tbåren också så det är riktigt mysigt. Nån som sa att det skulle bli fint väder imorn. Underbart det skulle vara.

Imorn ska jag o trängas på systemet med alla andra.

Idag är första dagen på ett bra tag som jag o P inte träffas på kvällen. Eller vi träffades inte när jag var i borlänge iof men ändå...
Tyckte att den lilla tjejen var lite på P så jag sa att dom får ta en familjedag idag utan att jag är där.
Självklart så gick P ned o hämtade posten så vi fick pussas i några minuter :)

Kändes konstigt att vara ensam i min lägenhet nu...kändes som innan P. Singeltiden när man satt med datorn i knät. Konstigt vad man vänjer sig lätt...
Nu har vi varit tillsammans i 5 månader :) eller på ett ungefär. Vet inte vilket datum vi ska sätta som vårt. Vi får snacka om det ;)

Nu blir det sängen ensam...

Ett kort på mig innana jag skulle ut i blåsten :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar