fredag 30 december 2011

Nytt år igen...

Ett mycket händelserikt år måste jag säga...

Familjen: malin fick sin läskiga sjukdom. Även det gick bra!
Lite läskigt för nu har det varit så mycket dom gått vägen...känns som den som får nåt nästa gång kommer det inte gå lika bra för... Får hoppas att vi är klara nu för ett tag sen.

Vänner: ett baby år minat sagt.
Både Johanna o Jossan har fått 2 sötisar. Nu på tur är Linda som ska ha i början av januari.

Jobb: ett riktigt bra år! Ångrar mig inte en sekund att jag bytte. Så sjukt att allt blev så himla bra. Riktigt bra stämning på kontoret också! Alla är roliga, trevligt o man hör alltid skratt någonstans ifrån.
Träffat camilla också. Inte ofta numera som man träffar nya vänner som man kommer nära o som man släpper in på livet. Riktigt roligt.

Kärlek: Ja vad ska jag säga. Tror att jag hittat Han.
Trodde nästan inte att jag kunde bli kär numera.
Han är inte lik någon som jag varit med tidigare. Kanske så det ska kännas/vara.
Han hade massa bagage...hans 2 barn... men de känns inte som ett bagage idag direkt.
Allt har bara flytit på. Aldrig varit några konstigheter.

Nu är jag framme vid jobbet



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar