söndag 18 december 2011

Söndag...

Nu är det snart dags för en dusch och sen ska jag och P ned till stan.
Ska försöka få honom att handla lite julklappar :)
Smiket sitter fint kvar sen igår också haha.


Känner att jag mår mycket bättre nu. Inte så stressad.
Idag ska jag och P ta upp vår 3 rätters igen. Var ett tag sen. Tror sista var när jag fyllde år, så nu är det dags igen.
Får se vad det blir. Blir nog Carpaccio till förrätt sen nån laxrätt till huvudrätt...sen efterätt blir det nog glass i vanlig ordning :)

Kan inte fatta att det är mindre än 1 vecka kvar tills jul. Hur kan det gå så snabbt?
Hade varit mysigt om Patrik hade hängt på hem men det får vi ta nästa jul kanske?
Ska bli mysigt att komma hem. Ska bli skönt att åka tåg igen..blir säkert väldigt många förseningar och allt men ska bli skönt att åka tåg. Det var längesen nu :)

Imorgon ska jag, Patricia, Helen, Monica och ev en till ut och ta nåt glas vin. Ska bli mysigt.
Sen blir det lugnt fram till jul. Ska bli så skönt.

Nej nu måste jag först ned i tvättstugan och fixa med tvätten så vi kommer ned till stan snart.

Ha en go söndag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar