lördag 3 december 2011

Veckan som gått

Full fart det är det som gäller.
Full fart på jobbet för det har varit massa sjuka i veckan.

Måndags träffade jag patricia o vi tog en fika. I tisdags så Började jag tynta lite hemma, men det vart inte så mycket. Åkte hem till patrik o umgicks med han o tjejerna.
Onsdagen så träffade jag sofie, anna o anna gör en av våra middags dejter. Efter det åkte jag hem till patrik i typ en kvart för o gå lite kram o pussar. Sen hem o pynta färdigt hemma. Nu är det julfint :)

Tosdag så träffade jag kattin en sväng efter jobbet o snicksnackade. Mysigt!

Fredag var det hem o fixade till mig lite o sen till patrik för middag o idol.

Snart blir det frukost. Patrik ger sig på scones igen :)
Sen blir det hem o tvätta och senare på kvällen så blir det till att ute o äta en bit mat med patricia.

Imorn måste jag vara pigg!! Vi ska åka till ullared...vi valde verkligen rätt helg också...
Helgen efter löning o 3 v innan jul hehe.

Nu ska jag tvätta bort sminket sen igår :)

Kram kram





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar