måndag 26 december 2011

Fy sjutton

Snabbade mig som satan imorse för det såg ut som ett av tågen skulle gå från borlänge.
Köpte biljett, tog bilen till mamma o pappa. Pappa stod med en packad väska åt mig sen ned till stationen...allt såg bra ut men nej...inställt 5 min innan avresa.
Kollade hyrbilar och bussar o till slut så vart lotten på swebus till göteborg...8 timmar på en buss..
Inte så nöjd. Varför i helvete ska jag alltid råka ut för nåt när jag reser.
Vi åker inte ens swebus utan en extrabus. Nu är man nöjd iof för nu stoppar den inte på vägen från karlstad men ändå. Skulle varit eluttag vid varje stol men inte nu så man får snåla lite med batteriet :)
Precis vad jag gör just nu ;)

Nu har jag åkt i 5 timmar o nu är det bara 3 kvar. Kommer nog gå bra. Säffle var jag i nu tydligen :)

Längtar så mkt efter P nu så jag kan gå sönder. Vart så besviken när tågen inte gick o jag som hade bokat ett lunchtåg så jag skulle hem i tid..men nej.
Vi kommer ju ses idag men lite senare än planerat.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej vännen. Tänk vad lång tid det tar (känns det som) när man längtar så. :) Hoppas ni får en mysig kväll.
    Kramar J.

    SvaraRadera