tisdag 6 april 2010

Bilder från Linköping

På långfredagen så var det dags att bege sig till Linköping och Lindas inflyttningsfest.
Vi passade på att gratta Kristin också som fyllt år.
Här kommer lite kort

Ready to go

På plats i Linköping. Underbart väder. Även om det inte ser så ut här.

Så här bor Linda och Sebbe. Bredvid en bondgård.
När vi nästan var framme så sa jag "här skulle inte jag kunna bo...vart ska jag och mina klackisar gå" haha tycker jag var rätt rolig själv. 2 i framsätet skrattade gott.

Ser inte detta gott ut. Varm chocklad ute i solskenet!

Linda och Sebban njuter

Kvällen...snygg bild på mig - not...

Michael och sebbe sjunger singstar

Kristin och Rickard.

Jag och Johanna

Vi måste ju skoja till det lite

Vi skulle göra plutmunnar och vara sexiga..jag ser ut som en anka...Har jag lyckats då?
Dagen efter:
Vi fixade iordning en härlig påskmiddag. Det var ju ändå påskafton.
Johanna, vår lilla pyssel älskare hade köpt äggvästar. Jajamen.
Man trädde på dom så här på ägget när det var färdigt.

Sen ned i kokande vatten i 3 minuter och då vart de så här fina


Klart!!!!

Påsk middag. Älskar påskmat eller kanske ska säga lite plockmat.
Tack underbara tjejerna för de härliga dagarna.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar