lördag 17 april 2010

Fast fast fast...jakla vulkan

Jepp forsta dagen som fast i Tokyo.
Visst det ar kanske ett lyx problem men nu kanns det inte riktigt sa.
Vi sitter har och inte vet alls nar vi kommer komma hem. Pa tisdag ev..men det ser inte ljust ut. Vi kan inte flyga pga att det molnet som kommer fran island ar det glas och sten i eller nagot sadant tror jag dom sa.
Kommer vi stanna en vecka eller nagra dagar...ingen vet.

Jag kan saga att vi har det himla skoj har anda. Vi uppmuntrar varandra och ar en rolig grupp. Idag har vi varit pa typ ett spa och ikvall har vi bowlat. Sa jadra roligt. Men i skuggan av detta sa vet alla att varenda kotte vill aka hem nu om vi fick valja.
Vi hade hellre varit pa jobbet aven om det ar kampigt.
Pratade med anna karin pa jobbet idag och istallet mot typ 270 samtal per dag sa ringer det in 1000...da kanske man fattar vidden med detta. Ni ar ju guld varda mina kollegor.
Vi kommer sa snart vi kan =)

Nej nu far jag sluta.
Kramar i massor till er hemma.

1 kommentar:

  1. Min kära underbara vän. Lider lite med dig och hoppas du får komma hem snart.

    Kramar J.

    SvaraRadera