fredag 23 april 2010

Blommor och askmoln

Här kommer 2 kort. Mer kommer nog ikväll nu när jag kommit in i vanliga rytmen här hemma!

Här flög vi över Riga eller Tallin och det luftrummet var stängt pga askmoln.
När vi flög över så såg det ut så här. Askmoln??? kan mycket väl vara.
Blommor från American express. Jätte gulligt av mina högsta chefer i Sthlm.
Blombudet kom i förrgår.
Nu är det fredag och igår kom jag på att det inte alls var så långt kvar tills min fina Johannas bröllop. 3 veckor nu bara. Sjukt!
Mycket som ska hinna göras och jag fick nästan lite panik hur vi skulle kunna fixa till allt innan. Pratade med toastmastern och det blir nog fint. Skönt att ha någon att bolla idéer med.
Fatta Johanna och 3 veckor blir du fru...vet ju inte vad du kommer heta...även om ni äntligen bestämt det =)
Kramar på er denna härliga fredag

1 kommentar:

  1. ja fatta, bara 3 veckor kvar nu. Helt sjukt och fantastiskt roligt. jag ska bli fru! hihi

    SvaraRadera