torsdag 8 april 2010

Trökiga Leksand...

Hej,

Jag gör inget vettig här inne....varit dålig uppdatering.
Känns som jag har lite mkt just nu.
Just nu sitter jag och kollar av aftonbladet bloggen om kvalserien...leksand kommer förlora mot växjö...vad håller dom på med!
Sitter och lyssnar på Train med hey, soul sister. Mysig låt!
Helvete!!!! Nu har växjö gjort 5 mål mot leksands 1. Nu stänger jag ned! Ingen idé...
Nej men då går inte Leksand upp i år heller...jaja.

Tokyo på tisdag! Har lite fullt upp innan dess.
Imorn blir det toastmastermöte...får se om vi kan få ihop bröllopsmiddagen. Massa att tänka på.

Lördag blir det till att hjälpa Johanna att pyssla till bröllopet. Jag ska få ta ansvaret över rispåsarna. Gud va skoj. Älskar att pyssla och Johanna är lika dan.
Förhoppningsvis så kan Johanna hjälpa mig att besälla lite grejer från stämpelboden eller vad det nu heter :)
Kvällen blir det hem igen. Skulle bott på opalen, men jag har glömt att skicka mail till han som ska ha det så det får bli senare i april. När jag kommer hem från Tokyo. Vi går säkert ut eller nåt på lördag, vart ju inte så lyckat i söndags...haha

Söndag blir det att slappa och tvätta och packa inför Tokyo. Bio med Patricia.

Måndag ska jag iväg till Josse från mitt jobb som fick barn för 2 månader sen. Kommer bli mysigt att se på miraklet.

Tisdag TOKYO!!!

Nu blir det sängen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar