måndag 12 april 2010

Tokyo nästa

Ja då var äntligen väskan packad.
Stolt av att jag fått plats i den lilla väskan. och sen är den andra väskan inte så stor heller.

Jag har packat en klänning i mitt handbagage ifall väskan skulle tappas bort. Gäller att vara förutseende.
Kanske ska sminket ned i handbagaget också....ja det blir det.
Nu börjar det kännas att jag ska åka. Klockan är 2330 och har precis packat klart...men det är som vanligt med andra ord. Fattar inte varför jag är så seg med packning när jag ska iväg.
Börjar som sagt kännas att jag ska åka. Gått på toa flera gånger sen jag kommit hem. Känns som jag glömt nåt, kommer säkert sova oroligt...
Planet går kl 1240.
Nu blir det strax sängen. Ska bara tvätta av sminket och borsta gaddarna.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar