onsdag 28 april 2010

Trött

Jag och toastmastern Martin har suttit och pratat och pratat och planerat och planerat sen kl 1745 idag. Han gick för en halvtimme sen ungefär. Så lite trött...

Vi är helt klara med kvällen nu och hoppas att inget är lämnat till slumpen :)
Vi ska in med ett blad i festhäftet som inte Johanna och Michael får se innan så det kommer bli skoj!!! Det är inte klart än. Ska jag göra på tåget till Borlänge är det tänkt.
Men vi har varit skit duktiga och verkligen styrt upp allt och jag är förvånad att det blev så bra som det blev nästan. Om nu alla sköter sig och allt klaffar som det säkert inte kommer att göra =)


Dags för sängen...Ja jag skulle tro det.
Längtar hem nu! Ska bli så underbart.
Sen blir det 2 dagars kurs i sthlm efter det. Ännu roligare. Ska försöka styra upp en träff med David om han har tid, den busy mannen och sen en träff med Kristin på tisdag.
Vet att de sista dagarna i tokyo inte kommit upp än men jag får ta det en annan dag =) den som väntar på nåt gott.

Kram och natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar