torsdag 15 april 2010

Snart Borlange

Som sagt ar i Tokyo och jag avslutade tydligen mitt forra inlagg sa har kommer ett till...=)

Ville bara saga att snart kommer jag till Borlange och det ar fullt program, men anledningen att jag aker hem just nu ar for att min mormor fyller 70 ar. Vi ska ut och ata pa Haganas i Ornas. Ah det ska bli sa himla kul!
Saknar alla dar hemma for det var typ 6 veckor sen jag sag dom sist...tror jag. Kanns sa himla lange sen iaf.
Mamma och forhoppningsvis Malin kommer och moter mig pa Arlanda. Kanns precis som forr i tiden nar man var ute och akte. Inte for att jag reste sa mkt forrut men det kanns sa himla kul att de kommer sta dar i ankomst hallen och vanta. Hoppas flyget ar i tid bara =)

Lovar mkt kort pa bloggen sen.

Just det igar nar vi var pa spa:et sa hade vi en sorts kimono och ingenting under. sa nar man gick dar inne pa stallet sa visste man att alla var nakna under...konstig tanke..haha
Men en san otroligt lyckad dag igar!
Akte mycket tag igar och tunnelbana. Himla latt och himla kul.

Nej nu har alla samlats och vi maste aka till hotellbesoket.

Puss pa er alla.
Kramar fran Tokyo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar